Saray Bisküvi The One Awards’ta Yılın En Başarılı Markaları Arasına Adını Yazdırdı
Türkiye’nin sevilen atıştırmalık markası Saray Bisküvi, marka değerini ve itibarını en çok artıran markaların ödüllendirildiği 4. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde atıştırmalık kategorisinde ilk üçe girmeyi başardı.
İnovatif, lezzetli ve fark yaratan ürünleriyle atıştırmalık sektörüne damgasını vuran Saray Bisküvi, “4. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde finale kaldı. Marketing Türkiye dergisinin AKADEMETRE ile gerçekleştirdiği ve 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda 38 sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markalarının belirlendiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının baz alınarak düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde Saray Bisküvi, atıştırmalık sektörü kategorisinde Yılın En Başarılı Markaları arasında yer aldı.
Markaların yılsonu karnesi niteliği de taşıyan The ONE Awards’ta yılın en başarılı markaları ve paydaşları yine her yıl olduğu gibi halk jürisi tarafından seçildi.