Güncel Haberler

13/07 2016

Saray’da İnsan Odaklı Ürün, Hizmet Ve Marka Anlayışı

Markanın tüketim odaklı ürün, hizmet ve firma açısından önemi o kadar büyüktür ki; bir insanın nüfus cüzdanı ve pasaportu ne ise, bir ürün, hizmet ve firmanın markası odur. Marka olmak; nüfus cüzdanı gibi bir zorunluluk, çünkü ürün ve hizmeti (bilhassa gıda ürünlerinde) tüketici güvenerek satın almak ve tüketmek ister. Asıl olan; insan ihtiyaçlarını kaliteli, süratli ve trendlere uygun giderecek şekilde sunmaktır. Asıl olan; endüstriyel üretim biçimini, markalı olarak tüketiciye butik ve spesiyal kalitede üretip sunmaktır. Marka; insan gibidir, sesi var, rengi var, cinsiyeti var, şekli şemali var, konuşur, söyler, güler, hissettirir. Marka; yaşar - yaşatır, gelişir - geliştirir, marka büyür - büyütür, marka değişir – değiştirir, marka proaktiftir. Marka; elbise gibidir; giyer - giydirir, sıcak tutar, korur, süsler, güzelleştirir, özelleştirir. Marka; taahhüttür, tüketicinin beklentilerini harfiyen yerine getirir. Marka; kalite sembolü ve istikrarın, sürdürebilirliğin simgesidir. Marka; uluslararası ortak dilin, görselliğin ve standardizasyonun tescilidir. Marka; vizyonerdir, marka çevrecidir, marka insani değerlerin, sevginin, barışın, bereketin, paylaşımın ortak paydasıdır. Marka; hem gereklilik açısından, hem de kapsama gücü açısından bir firmanın, bir ürünün ve hizmetin, bir fikrin ve bir şehrin, bir ülkenin kimliği, onuru, şerefi, namusudur. Kalıcı ve yaşayan marka olmanın temel şartlarından birkaçını saymak gerekirse; kaliteli olmak, standardizasyonun olması, firma, ürün ve hizmete garantör olmak, ahlaki değerlere sahip olmak, inovatif olup tüketiciye yenilikler sunmak, çevreci olmaktan geçmektedir. SARAY olarak; 55 yıllık iktisadi ticari hayatı ve 36 yıllık üretim hayatından bu güne kadar geçen sürede, 100’ün üzerinde ülkede satılan, gençleri, çocukları ve tüm insanları mutlu etmek amaçlı, onlara tatlı ürünler olan bisküvi, çikolata ve şekerlemeler sunmak için yukarıda belirtmiş olduğum unsurlara dikkat ederek, marka olma, kalıcı olma, sürdürülebilir firma, ürün ve marka olmanın gereklerini yerine getirerek, bisküvi, çikolata, kek ve şekerleme sektöründe insanlığa hizmetlerini sürdürmüştür, sürdürmeye de devam edecektir. Sami ÖZDAĞ Saray Holding A.Ş. Ynt. Krl. Bşk.

Saray’da İnsan Odaklı Ürün, Hizmet Ve Marka Anlayışı

ChocoLips Ürünümüz ÜSTÜN LEZZET ÖDÜLÜ’ne Layık Görülmüştür

Sn. Sami ÖZDAĞ'ın Star - Patron Katı Ropörtajı

Saray Bisküvi Kalitesine Uluslararası Ödül