Güncel Haberler

15/06 2016

Saray Bisküvi, 2023 Hedeflerine inovasyon ile koşuyor!

Bisküvi, gofret, çikolata, kek, kraker ve şekerleme kategorilerinde tam 35 yıldır hem çocukları hem de yetişkinleri, mutluluk veren, sevilen lezzetlerle buluşturan Saray Bisküvi, Turquality programı ile birlikte hedef büyüterek bir dünya şirketi olmayı amaçlıyor. Ülkemizin en köklü kurumlarından biri olan ve ilk kez 1987 yılında ihracat gerçekleştirmeye başlayan Saray, bugün 110’u aşkın ülkeye atıştırmalık lezzetlerini ulaştırıyor. Yakın zamanda imzaladıkları stratejik anlaşmalarla Avrupa’daki ihracat hedeflerini de büyüten Saray Bisküvi, 2015 yılında Turquality programına kabul edilen sayılı firmalardan biri oldu. Önümüzdeki dönemde Saray Bisküvi; mevcut markasını ve kurumsal altyapısını daha da güçlendirerek yurt içi ve yurt dışı pazarlarda daha da aktif rol üstlenmeyi planlıyor. Turquality’den aldıkğı güçle yurt dışında etkinliklerini daha da artırmaya başlayan ve yeni pazarlara giren Saray Bisküvi dünyanın ilk ve tek devlet destekli marka geliştirme programı Turquality’nin markasına kattığı güç ile büyüyor. Dünyanın en son teknolojilerinin kullanıldığı, bölge ülkeler ve Avrupa’nın en modern ve yüksek kapasiteli tesisleri arasında yer alan yurtiçi ve dışındaki fabrikalarımızda ürettiğimiz yenilikçi ürünlerimizi farklı pazarlarda tüketiciyle buluşturuyoruz. Şu ana kadar yaptığımız çalışmalar ve Turquality vizyonu ile yurt dışında sürekli olarak yeni pazarlar araştırıyor, bulunduğumuz yerlerde yatay ve dikey büyümeler gerçekleştiriyoruz.

Saray’da İnsan Odaklı Ürün, Hizmet Ve Marka Anlayışı

ChocoLips Ürünümüz ÜSTÜN LEZZET ÖDÜLÜ’ne Layık Görülmüştür

Sn. Sami ÖZDAĞ'ın Star - Patron Katı Ropörtajı

Saray Bisküvi Kalitesine Uluslararası Ödül